Наша команда, як і вся країна, зі зброєю в руках захищає Батьківщину на фронті та допомагає в тилу, але також ми продовжуємо працювати та розвивати українське книговидавництво.
Зібрали тут поширені запитання, які, сподіваємось, допоможуть вам.
Так. Менеджери обробляють замовлення, контактують з клієнтами, а працівники складу відправляють книжки між комендантськими годинами й повітряними тривогами.
Новою Поштою та УкрПоштою у ті населені пункти, де працюють відділення. Оформіть замовлення на сайті і наші менеджери сконтактують з вами щодо доставки.
Мапа працюючих відділень та поштоматів Нової Пошти: https://bit.ly/3is1cef
Уточнити роботу відділень УкрПошти можна тут: https://bit.ly/3qsldFP
Детально про всі умови доставки тут: https://nashformat.ua/delivery
Тільки УкрПоштою. Точні терміни доставки наразі вказати неможливо.
Напишіть нам у месенджер (можна на сайті) номер замовлення та нове місце доставки і ми зробимо все можливе.
Після оформлення замовлення оператори зв'яжуться з вами та повідомлять орієнтовну дату відправлення. Все інше залежить від перевізника. Найчастіше це 3-4 дні.
Вся інформація про замовлення відображається в особистому кабінеті на сайті . Авторизуйтеся, перейдіть в розділ Замовлення, знайдіть та відкрийте потрібне замовлення. Тут ви знайдете заплановану дату відвантаження, статус обробки замовлення, номер ТТН, якщо воно вже відправлене, а також зможете відслідкувати відправлення.
Будь ласка, дуже просимо ?? : перевіряйте статус замовлення САМОСТІЙНО в особистому кабінеті за посиланням. Більше про статуси читайте нижче.
Напишіть в месенджер (можна на сайті) номер вашого замовлення і ми з’ясуємо його статус. Головне не хвилюйтеся, все під контролем!
На жаль, друкарні поки що призупинили друк книжок. Як тільки роботу буде відновлено — оператори повідомлять актуальну дату отримання листом на електронну пошту. Або ж можемо повернути кошти.
Так, ми можемо розділити замовлення і частину надіслати зараз, а частину після Перемоги. Напишіть номер замовлення в месенджер (можна на сайті).
Ми робимо все можливе щоб забезпечити наявність книжок нашої книграні. Але з початком війни не всі видавництва відновили роботу. Наразі не можемо назвати навіть орієнтовні терміни.
Наші менеджери та оператори працюють в умовах війни, тож відповідь на ваше питання може потребувати більше часу, ніж зазвичай. Проте обіцяємо, що жодне питання не лишиться без відповіді.
У картці до кожної книжки вказані наявні формати. Зазвичай це epub та mobi.
Для початку перевірте папки "Спам" чи "Реклама", в які інколи потрапляють електронні листи такого типу. Позначте наш лист як "Не спам", щоб у майбутньому уникнути подібної проблеми. Якщо повідомлення немає, будь ласка, знайдіть потрібне замовлення в вашому особистому кабінеті сайту і якщо сума оплати не потребує змін, спробуйте оплатити. Якщо проблему все-таки не вирішено, повідомте про це на пошту або в месенджер на сайті, зазначивши номер замовлення.
Статус "Нове" означає, що замовлення ще не підтверджено менеджером інтернет-магазину, але воно буде оброблено найближчим часом. Не хвилюйтеся, якщо статус замовлення довго не змінюється. Їх справді надто багато, і ми обробляємо їх по черзі. "В обробці" - менеджери підтвердили замовлення, відома ОРІЄНТОВНА дата комплектації та відправки.
"Скомплектовано" - замовлення зібрано і чекає відправки.
"Відправлено" замовлення відправлено, і в особистому кабінеті Ви можете знайти номер накладної.
Не хвилюйтеся, жодне замовлення не загубимо!
Якщо статус вашого замовлення "В обробці" або "Скомплектовано", то ОРІЄНТОВНУ дату відправки ви бачите в особистому кабінеті Відкрийте потрібне замовлення для перевірки дати відвантаження.
Якщо кошти з вашої карти списалися, то оплата успішна. Попри те, що статус замовлення в особистому кабінеті змінюється не миттєво, ми бачимо зарахування і готуємо Ваші книжки до відправки. На вашу елеткронну пошту надійде лист від платіжної системи про оплату.
Ви можете перейти до оплати в особистому кабінеті. Поруч із неоплаченим замовленням буде кнопка "Оплатити"
Напишіть на пошту або в месенджер у фейсбуці номер вашого замовлення і який товар бажаєте додати.
Напишіть номер замовлення нам у месенджер або на електронну пошту із проханням скасувати.
Гроші за скасоване замовлення автоматично повернуться на картку, з якої був розрахунок, протягом 5 днів. Якщо з якихось причин повернення не сталося, будь ласка, напишіть про це на пошту або в месенджер у фейсбуці, вказавши номер замовлення і дату, коли його було скасовано.
Авторизуйтеся на сайті nashformat.ua. В особистому кабінеті в розділі "Електронна бібліотека" ви знайдете придбані електронні книжки.
Під час оформлення замовлення у графі "У мене є сертифікат" вкажіть код, зазначений на сертифікаті. Далі натисніть червону кнопку "Розрахуватися". Сертифікати можна витратити будь-коли до кінця 2022 року.
Напишіть на пошту або в месенджер у фейсбуці номер вашого замовлення і бажані зміни.
Спробуйте очистити кеш або оформити замовлення з іншого пристрою.
Підпишіться на розсилку
і отримайте знижку 10%